Wednesday, June 3, 2009

KE KLANG







28/5/09 Hingga 2/6/09 5 Hari aku bercuti bersama bukan semata-mata bercuti tetapi kerana Urusan keluarga dan biz aku.

Bermulalah perjalanan aku ke Klang petang Jumaat 28/5 aku dah berangkat ke sana singgah Teluk Intan jab amik barangan Gamat,singgah kejap di Hutan Melintang sempat gak pasang 1 wireless lepas gak duit minyak kesana,

Malam tu kitaorg tidur di Sabak Bernam rasanya pertama kali mengalami rasa kena ribut kat rumah saudara Ija tu menyeramkan sungguh bumbung rumah macam nak tercabut jer.

Siang tu sempat gak membeli pakaian budak2 kat Sg.Besar.Ptang sampai je di Sementa aktiviti kenduri pun dah mula.

Ini sebahagian foto yang aku sempat rakamkan sebagai seorang amatur yg mana kalau salah tolong tunjukkan..............



Amacam ok tak...............

Malam tu ada gak 2 jurufoto yg pro di jemput dia amik cara dia aku amik cara yg aku suka jer..........




segan gak aku amik gambar tu diorg tak buat cam cara aku.......aku takleh tahan tengok diorang kaku semacam jer amik gambar aku siap baring depan pengantin............huhu

sah mamat tu kutuk aku peduli apa aku kamera aku suka aku ler..................hehe























Anessa cam boring jer layan kenduri ni














Seorang dari generasi awal yang masih bertahan moga sihat selalu

No comments:

Post a Comment