Monday, August 31, 2009

KERJAYA AKU

Lama sungguh aku tak update blog aku ni,asyik baca dan komen org nyer jer.Apa pun ini disebabkan kesibukkan aku dgn kerjaya lama perniagaan baru.Walaupun baru bermula 1 Ogos 2009 tapi dgn izin allah gak aku rasa kerjaya kali ini agak berjaya jika di bandingkan dgn sebelum ni......alhamdulillah sampaikan aku dapat jemputan ke Kelantan dan Pahang lepas raya ni.
Mungkin anda tertanya gak apa yg aku buat?,aku tak segan nak katakan aku buat perniagaan Direct Selling.Ramai yg dah maklum dgn perniagaan ni tapi ramai gak yg tak amik port pasal biz ni tak per.......yg penting apa kata P.Ramli selagi boleh bikin duit kita jalan jer...........

* Chlorofil cukup sesuai kepada mereka-mereka yg asyik migrain kerana tak suka makan sayur 1 sudu bersamaan dgn 1 kg sayuran.RM61.50 tahan 2 bulan*

Aku join K-Link International sebuah syarikat berasal dari Malaysia tetapi berkembang ke 50 buah negara.Produk kalau nak cerita banyak tapi cukup berkesan bagi yg dah guna je yg tahu ke berkesanan nya sehingga 15/8 je aku dah buat lebih dari 5k sales insyaallah akan meningkat setiap bulan.....yg syok yer aku sekarang ni banyak masa dirumah dan kerja bil-bila masa nak mula bukanya senang tapi oklah dari duduk saje......antara produk company aku yg aku sales..

merampingkan badan antara yg termurah dipasaran tetapi mendapat sambutan jualan di seluruh dunia K-Link berada di 50 buah negara baju ngan seluar 1 set cuma RM211

produk menurunkan/menyihatkan badan (melengkapkan pengambilan sayuran dan buah-buahan)RM165.50 nantikan kehadiran saya raya ini.............

anak tudung utk yg selalu sakit kepala,gatal2,kerap berpeluh dan berbau semasa memakai tudung RM73.00 2 helai

bagi yg berminat boleh calling2 aku atau tinggalkan tel di bahagian komen nanti anda akan di hubungi......

*UTK MEREKA YG BERMINAT MENJADI USAHAWAN NYATAKAN LOKASI ANDA KERANA BANYAK KAWASAN YG TIDAK TEROKAI LAGI TERUTAMA SEKALI STOKIS*

No comments:

Post a Comment