Sunday, January 11, 2009

10/01/2009 SABTU


Dah genap seminggu wife aku kena sakit mata tak baik lagi aku pun nampak menyertai sama,cuma si aidil saja lagi yg tak kena.Aku sampai malas nak bukak PC menyampah tul mata asyik berair jer.
Nipun aku paksakan diri.
Seharian aku ngan family kat rumah jer boring giler nak keluar rumah takut berjangkit lak (memang berjangkit pun) anak2 jer yg keluar main.
Sejak duduk kat KK ni makanan berkhasiat terutama sekali ulam memang banyak keliling rumah.Tahu tahu sajalah belakang ad
a sungai,hutan simpan.Ptg aku sempat mancing dapatlak lagi ikan dari kolam belakang rumah tu.

Petang member sebelah rumah ajak jalan nak tunjuk ada Air terjun kat belakang rumah tu ,memang betul ada cantik tapi jauh kedalam hujung hutan getah aku tak sempat nak capture photo nanti aku nak gi sendiri bawak kamera.

Malam lepas solat aku nyalakan api tepi rumah bakar ikan lak tu yg syok duk kampung ni makan kalau nak berkhasiat memang cukup senang.Dulu duduk kat App mana leh nak nyalakan api cam ni.

Aku buat cadangan kat member sebelah rumah nak ajak buat BBQ diorang setuju gak tapi tak tahu bila mula seronok hidup kat kampung ni cuma tak syok aku tak ada kerja tetap lagi.

No comments:

Post a Comment